I imported_Anfänger1 Well-known member 17. Apr. 2011 #1 Hoi Zemme han nur mal wele fröge wer vo oi schwiizer isch wi iich (BITTE NUR SCHWEIZER MELDEN!!! nichts gegen deutsche ^^):biggrin:
Hoi Zemme han nur mal wele fröge wer vo oi schwiizer isch wi iich (BITTE NUR SCHWEIZER MELDEN!!! nichts gegen deutsche ^^):biggrin:
I imported_Anfänger1 Well-known member 20. Apr. 2011 #2 Also ist hier niemand schweizer da sich niemand meldet??? bin ich der einzige???
war12345rock Well-known member 27. Apr. 2011 #3 doch doch ich bi schwiizer aber ich bi eifach sehr lang nöd online gsie. Mlg war12345rock und du chäsch mir oliver sägä.
doch doch ich bi schwiizer aber ich bi eifach sehr lang nöd online gsie. Mlg war12345rock und du chäsch mir oliver sägä.
I imported_Anfänger1 Well-known member 28. Apr. 2011 #6 weiss i selber au ned abr das isch ja es düütsches forum und darum han i mal wele wüsse öb mr au schwiizer unter ois hend und 2 hets i demfall scho ^^
weiss i selber au ned abr das isch ja es düütsches forum und darum han i mal wele wüsse öb mr au schwiizer unter ois hend und 2 hets i demfall scho ^^